У Straight Poker грають зі стандартною колодою з 52 карток, де може брати участь від 2 до 14 гравців; ідеальна кількість гравців – 7 або 8. Тузи високі, і немає мастей високого або низького рангу. Джокери часто використовуються як джокери.

Мета покеру — сформувати карти в «структури». Структури складаються з комбінацій карт двох або більше карт одного рангу або послідовностей карт однієї масті.

Висока оцінка

Джокери, як підстановки, також можуть бути позначені «помилкою». Це означає, що Джокер дикий, але з обмеженнями. Його можна використовувати як туза або як карту будь-якої масті чи рангу, необхідної для отримання флеша чи стрита.

У Straight Poker кожному гравцеві роздають п’ять карт. (П’ять карт також роздаються в п’ятикартковому стад і дро-покері, а сім карт роздаються в семикартковому стад.) Мета будь-якої гри в покер полягає в тому, щоб взяти карти, які вам роздають, і перетворити їх у найкращу можливу комбінацію карт у намагання перемогти інших гравців.

У Straight Poker ви повинні якнайкраще використовувати карти, які вам роздають, без жодних шансів покращити їх. (Draw Poker дозволяє обмінюватися картами і, отже, робить ставки трохи цікавішими.) Straight Poker — це гра на удачу і — якщо ви достатньо кмітливі — гра, яка передбачає багато блефу в надії обдурити. інші гравці вважають, що у вас краща рука, ніж у вас насправді.

Це в картках

Покерне обличчя означає збереження прямого обличчя незалежно від того, які карти ви тримаєте в руці. Ви не бажаєте сповістити своїх опонентів на хорошу чи погану руку.

Успіх на хорошому блефі може залежати від якості вашого гри в покер . Якщо ваша рука має королівський флеш, ви не хочете, щоб ваші опоненти знали це. Якщо ваша рука жахлива, але ви хочете залишитися в грі, ви можете спробувати трохи посміхатися під час процесу ставок, щоб обдурити інших гравців, щоб вони подумали, що у вас хороша рука. Блеф багато в чому залежить від вашого покерного обличчя.

Ранг і файл

Ось порядок ранжування комбінацій карт:

  • П’ять видів: чотири карти однакового рангу плюс підстановка — найвища можлива рука. Приклад: чотири короля плюс Джокер.
  • Стрит-флеш: п’ять карт в послідовності в одній масті. Це найкраща рука, яку ви можете мати без wild card (найкраща «природна» рука). Приклад: 7-8-9-10-J в одному костюмі. Примітка: тузи можуть бути як високими, так і низькими, але не обертаються навколо — це означає, що ви можете мати AKQJ-10 або A-2-3-4-5, але не можете мати KA-2-3-4. Туз хай-стрит (AKQJ-10) називається Роял-флеш, і це найвища природна рука, яку ви можете мати.
  • Чотири: чотири карти одного рангу плюс будь-яка п’ята карта будь-якого рангу чи масті. Приклад: 4-4-4-4-8.
  • Аншлаг: трійка і пара. Приклад: QQQ-3-3. Якщо на столі два фул-хауси, ви повинні дивитися на карти як на три єдині. Отже, якщо у вас є QQQ-3-3, а у опонента є JJJ-2-2, ваша рука виграє, тому що ваша трійка (три дами) вища за трійку свого опонента (три валета). Якщо у вас обох є три королеви, ви повинні подивитися на пари, щоб визначити переможця. У наведеному мною прикладі, якби у ваших руках було по три дами, ви все одно виграли б, оскільки пара 3 вища за пару 2.
  • Флеш: всі карти однієї масті. Приклад: КА-7-J-2 однієї масті. У разі нічиї вам доведеться скористатися правилом високої карти, щоб визначити переможця.
  • Стрит: п’ять карт у порядку ранжування, але не однієї масті. Приклад: 2-3-4-5-6 різних мастей. Тузи можуть бути високими або низькими, але не можуть обертатися (KA-2-3-4). У нічиї перемагає стрит з найбільшими картами. Якщо карти однакові, ви поділите виграш.
  • Трійка: три карти однакового рангу плюс будь-які інші дві карти різного рангу. Приклад: QQQ-4-5. (Якби дві останні карти були однаковими, це зараховувалося б як фулл-хаус.) У нічийному випадку перемагає трійка з найвищим рейтингом. Отже, якщо у вас є QQQ-4-5, а у опонента є JJJ-2-3, ви виграєте. Якщо карти мають однакову цінність (це буде застосовано лише в ситуаціях з підстановкою), скористайтеся правилами High Card, щоб визначити переможця.
  • Дві пари: дві пари однакового рангу плюс будь-яка п’ята карта. Приклад: 2-2-4-4-6. У випадку нічиї перемагають пари з найвищим рейтингом. Якщо карти мають однакову вартість, скористайтеся правилом високої карти, щоб визначити переможця.
  • Одна пара: дві карти однакового рангу плюс будь-які інші три карти, які не поєднуються з двома іншими, щоб утворити інші руки, перераховані тут. Приклад: QQ-7-6-4 (ви б називали цю руку «парою дам»).
  • Висока карта (також називається «Без пари»): це рука з найнижчим рейтингом, але використовується як тай-брейк. Він складається з п’яти карт, які не складають жодної окремої комбінації карт, перерахованих тут.

Карти перемішуються будь-яким гравцем і розрізаються гравцем праворуч від тасувальника. Людина, яка перемішує карти, потім роздає карти обличчям вгору (починаючи з людини зліва). Цей попередній дилер продовжує справу, поки не з’явиться Джек. Людина, яка отримує Джека, стає першим дилером гри. Потім картки перемішуються — будь-яким гравцем — і їх слід перетасувати щонайменше три рази. Гравець праворуч від дилера розрізає карти. Потім картки роздаються по одній кожному гравцеві, починаючи зліва від дилера. Кожному гравцеві роздають п’ять карт.